17 Ocak 2010 Pazar

sourberry 3 yaşına bastı!

Helelöyt!

Bu hafta bir garipti. Ben çok hasta oldum da popoma iğneler yedim, popomun üstüne oturamadım biliyor musun okuyucum :/ Fakat geçti, toparladım hemen :o) 2 iğne mi beni yıldıracak pehey! Ben ki ne beyin anjiyoları, endeskopik naneler geçirmiş insanım, kıçı kırık voltren iğneleri mi beni yıkacakmış, şaşarım :D

Neysem, kesin kararım kendi sitemi yapmak üzerinedir. Bu gece başlayıp, yarın sabaha kadar iskeletini oluşturmayı planlıyorum.

Eöö bütün gün uyudum da ben, hiç uykum yok o yüzden.

Dün gece sourberry 3 yaşında zirvesi vardı, oraya gittik. Pek bi eğlendik, dinleyicilerimizle kaynaştık :) Üstelik benim artık bir sourberry tshirtüm var :)
Smileylerle doluyum bugün. Korkunç geçen bir haftaiçinden sonra haftasonuna başlarken, 2 tane gol attım.

Öncelikle iş ile ilgili kesin kararımı verdim. İkinci gol bana kalsın, zira henüz blog'a yazılacak kadar olgunlaşmadı. Haftaya o da olur inşallak :)

Dün buluştrend'e gittim ilk defa, çok cici insanlarla tanıştım. Diğer organizasyonları sabırsızlıkla beklemekteyim.

Kafamı toplamaya adaya kaçacağım haftaya! Ada'mı çooook özledim. Sevgili+kanka+ada = über mutlu insan Birge!

Aa bir de dün makinemle dolaştım, o da keyfimi arttıran detaylardan biri oldu hayatımda.

Dünden bir kaç resim koyuyorum. Öpüyorum.


Ps. koyamadım :S sonra koyarım :)

0 yorum: