8 Ocak 2010 Cuma

Çok değişik bir dünya burası


Eöö ugh :)


2010'a ancak alıştım. 8 günlük bir adaptasyon sorunundan sonra ancak bugün 2010'a alışabildim. İlk defa bu sabah "Günaydın Mia!" diye yatağımdan zıpladım ve işe gittim. An itibariyle kendime mola verdim. Sabahtan beri daha.net'in blog'u için konu başlıkları yazıp çeviriyorum.


Bugün bu iş bitecek, sonra Outlook Review'una devam edeceğim. O da bitince uçarak işten çıkıp babamı Mercan Dede konserine götüreceğim. Fizy'i açayım, azıcık kulak alıştırmasın yapayım. Elektronik müzikten çok fazla haz etmeyen biriyim ama Mercan Dede daha farklı. Gözleri kapatıp, meditasyon yaparcasına özümseyerek dinlemek lazım. Tasavvuf her zaman beni etkilemiştir, vaktim olsa da iyice öğrensem dediğim şeyler sırasında üst sırada gelir. 


2010 bir enteresan başladı. Bir rahatsız, bir eblek duruşu vardı. İlk bomba pazartesi günü Gürhan'dan geldi. Gürhan bizden ayrılıyor gelecek hafta.Şuraya tıklamak ve de sosyal paylaşıma inanarak çevrenize Facebook veya Friendfeed üzerinden dağıtmanız, bonus sevap olarak size dönüyormuş. Şiir gibi kod yazar ama kesinlikle çizim yeteneği yok bu adamın =o)


Bugün ben iş hayatıma başlayalı tam 6 ay oldu. 6 ayda inanılmaz çok şey öğrendim. O kadar çok şey ki, hala kocaman bir okyanusun bir damlasını oluşturamadı =) Araştırmam, öğrenmem ve daha çok kullanmam lazım. Vakitsizlik beni o kadar umutsuz hale getirdi ki, sanırım en çok o yüzden sevemedim 2010'u. 


Gerçi vakit planlaması konusunda kendimi disipline etmeye çabalıyorum. Adım adım kendimi disipline ediyorum. Şu anda çare bulmam gereken en önemli sorunum, 8 saat bana yetmeyen uykuyu günde ortalama 6 saate düşürebilmek. Uyumak kesinlikle en sevdiğim aktivite ve günde 8 saat yetmiyor. 


Bugün sanırım blog yazmam için çok uygun bir gün değil. Ya da en azından zaman dilimini yanlış seçmişim. Kafamda yazmam için bekleyen bir sürü fikir parçacığı var ama hepsini toparlayıp güzel bir şekilde akıtamıyorum. Tıkanık bir gün.


Neyse velhasıl kelam,
1) Gürhan'ın CV'sini paylaşalım, dünya daha güzel bir yer olsun. http://w3bug.com/
2) Time management konusunda hala tavsiyelere açığım.
3) Muhteşem bir sevgilim var. Hastasıyım kendisinin! (Yukarıda bahsetmemiş olabilirim ama öyle işte.. Ufuk'un adı hiç geçmeyecek diye korktunuz bir an di mi? eheh)
4) Aaa Ufuk bana cüzdan aldı yılbaşı hediyesi olarak. Artık kartlarımı, paralarımı kaybetmeye son!
4-b) Sanırım time management da yapamamamın temeli dağınık bir insan olmamda yatıyor olabilir.
5) Yeni bir cv-blog hazırlığındayım. Dursun bir köşede, nolur nolmaz di mi =)
6) Liste yapmayı seviyorum, onu farkettim bir de... Bugünü farkındalık günüm olarak ilan ediyorum.
7) Son olarak da fotoğraf makinemle gezmeye karar verdim. Biraz ağır ama hiç fotoğraf çekemiyorum diye içime oturan vicdan azabı daha ağır.





Ps. Kedileri seviyorum :)

0 yorum: