2 Şubat 2010 Salı

Blog ishali ve PuCca kardeşliği!

Blog ishaline tutuldum sanırım. 2 günde 3 blog yazmak pek adetim değildir ama bu aralar bir yazasım gelmiş benim. İş için yazdığım bloglar yetmedi, biraz daha debeleneyim burada dedim. Bir önceki blog yazım Mey Rakı’nın hoşuna gitmiş 14 Şubat’a özel Mest rakı göndereceklermiş. Bir de Yakup Abi sağolsun, 1 gecelik rakı sofrası ayarlamış. Gözümsün Yakup Abi! Sosyal medya’nın hastasıyım demiş miydim??


Neyse, yine klavyeye saldırmamın yanı kendimi Pucca ile karşılaştırmak istiyorum! Evet, buna cesaret ediyorum =) Şimdiden “Ay bu Pucca üzerinden prim yapmak istiyoooo!” diye yaygarayı basıcak insanlara şunu demek istiyorum: Fak Yu!

Bu tamamen yazı Pucca’yı ablam gibi gördüğümden yazılmıştır. Evet, sanırım Pucca benim asla sahip olamayacağım ablam. Okuduklarımdan çıkarttığım kadarıyla fiziksel olarak da benziyoruz.

Harbiden ben Pucca’ya karşı ciddi güzel duygular beslemekteyim. (Hayır, lezbiyen değilim sadece tek çocuğum.)(Ayrıca koç gibi erkekim var, hıh!) Hatunu okudukça “oha, harbiden lan!” ya da “ah ulan bana böyle olsa nası yırtardım hatunun ağzını burnunu” veya “eheh, ben hiç kıskanç değilmişim yav!” diye kendi kendime tepkiler veriyorum. Zaten benden başka bayaa bir insana böyle dedirtiyor ki, hayvan gibi takipçisi var ablanın. Helal ossun =)

Neyse dedim ya biraz benziyorum Pucca’ya diye, liste yapasım tuttu...

Fiziksel olarak, Pucca’da ben de açık tenli, renkli gözlü ablalarız. İkimizin de kıçından ve baldırlarından tombalak olduğunu son okuduğum blogundan teyit ettim. Hiç bir pantolon bana da olmuyor. Gerçi Pucca benden daha uzunmuş. 168 diyo. Ben sadece 1.58’im... Bastıbacak yani. O 55 kiloya indim diye seviniyor, ben de 55 kiloya çıktım ohaaaa diye dolanıyorum. Zira 48 kilocuk olduğum muhteşem zamanları hatırlıyorum... Aaah Aaaaah...

İkimizin de okul hayatı bayaa boktan geçmiş. Gerçi ben okuldan atılmadım hiç ama lise 1- lise2 arası kayıp pis dönemimdi. Sünger karaciğerimi o günlere borçluyum.

Sonracığıma onun süper halaları gibi benim süper anneannem var. Yaş ve deneyim itibariyle 3 halasını da çiğ çiğ yer. Gerçi kapıştırsak onları Pucca bir süre rahat eder sanırım.

Bir de tabii mantalite olarak bazen bakıyorum hık demişim Pucca’nın burnundan düşmüşüm. Onun erike dellenmeleri gibi ben de arada Ufuk için yeşeriyorum. Yeri gelir Özlem Tekin’den bile kıskanırım onu ben =) Hatun milletine güvenilmez kardeşim!! Zaman zaman da pembe hayaller kuruyorum, “ay böyle evimiz olsa, sonra şöyle olsa, böyle olsa diye”. Sonra ayılıyorum. Tıpkı sıcacık yataktan soğuk odaya çıkmak gibi duygularla başbaşa kalıyorum.

Pucca’yı keşfedeli 6 ay falan oluyor, arada atlaya zıplaya çoğu postunu okudum. PuCCa, şu hayatta kimsem yok sayılır (gerçi küçükken hep “abi” isterdim ben ama) ablam olur musun? `: iç parçalayan öksüz sezercik bakışı`

2 yorum:

PuCCa dedi ki...

ahah götümü kaldırdın çok tenkyu yavrum öperim manevi ablalığım zordur benim hep kıyafetlerini, makyaj malzemelerini alırım lagaluga yok ama sonra ben görmedim bilmiyorum deme :Pp

birge dedi ki...

:) aman nolucak :) oyuncak ayılarıma sataşmadığın sürece her türlü kıyafet, makyaj malzemesi, parfüm, takı-toka alabilirsin :))