25 Aralık 2009 Cuma

vay bana vaylar bana, 2010'a merhaba

Uu beybi...
2009 bitti yavvu. Yine 1 bucuk aydan fazla ara verdim yazamadım. İş güç yoğun. Popomu kaşıyacak zaman bulamamaktayım. O yüzden yazamamaktayım. Kendimi suçlu hissediyorum. 
Zaten bu yıl paso bir sürü şey için suçlu hissettim.


Bir klasik geliyor ve 2009 yılını değerlendirirken, 2010 yılı için olan planlarımı sıralıyorum...
Emmm.




2009

  • Okul bitti. 
  • İş başladı.
  • Kariyer planı diye bir şey varmış, onu öğrendim.
  • Like tuşu bağımlısı oldum.
  • Sigarayı bıraktım! 
  • Süper manita yaptım. (Keh keh)
  • Fotoğrafa bir gaz başladım, sonra vakit bulamaz oldum. (Yine yeniden :/ )
  • Popom büyüme sınırlarını aştı, 2010'a 56 kilo giriyorum :S
  • Yine de genel olarak iyi bir yıldı, tebrik ediyorum 2009 yılını. 
  • 2009 yılının en güzel ayı temmuz, en güzel günü 1 Ağustos'tu.
  • hayatım daha.net oldu.
2010


  • Kendi evim kendi hayatım mottosunu gerçekleştirmek için en ciddi adımları atacağım!
  • Fotoğraf çekmek için zaman bulacağım.
  • Time management nedir öğreneceğim.
  • İnsana benzemek için çaba göstereceğim, kendimi suyunu salmış domates gibi bırakmayacağım.
  • Para biriktirmeyi deneyeceğim.
  • Gardırobumu yenileyeceğim. (Üstteki maddeyle çakıştı sanki??)
  • Vodafone'a geçeceğim. Elveda Turkcell! (İşbu dilekte sevdicek etkisi yüksektir)
  • Apple ve Google ile daha samimi olacağım.
  • Gereksiz uç duygularımı rendeleyeceğim. Olmadı törpüleyeceğim.
  • Hayatımdaki gereksiz insanları rendeleyeceğim. Törpülemek yetmez.



Herkese pek bi mutlu yıllar :)



0 yorum: