4 Ekim 2009 Pazar

eeeh eytere bea!

Pazar gecesi baygınlığı içerisindeki birge'den merhabalar efendim. enteresan bir hafta gecirdim.
carsamba gecesi istanbul'a tasindim. cuma sabahı dayımın kalp krizi geçirip öldüğü haberi geldi. hayat garip ve çok kısa...  kesinlikle bir çok seyi iskaladigimi düsünmeye basladim. 


bu arada deli gibi hatta annemin deyimiyle köpek gibi hastayım. mevsim degisimi-zede oldum sanırım. bir de geceleri terleyip-üsüyüp-terleyip uyumakla alakası var galiba :)
neyse yarına geçecek ve ben de mutlu mesut işimin başına gidecegim!


iş demişken, ofise geçmek kesinlikle süper oldu. kendimi çok çok daha motive hissediyorum. hala ufak tefek eksiklerimiz var ama tamamlanacaklar mutlaka zamanla. umutluyum, pozitifim. ayrıca tekrar motivasyonum yerine geldi. ofise gecmekle beraber bir motivasyon sebebi daha edindim kendime. para biriktirip güzel bir vespa almak!
pırpırpır diye işime gidip gelmek istiyorum. eheh =) 


kısa kısa devam edelim. mia ufuk'u benden daha çok sevdi. hatta ufuk da mia'ya karşı boş değil. kıskanıyorum sanırsam azıcık.  ee birazcik. valla...  


sonraa eööm. dünkü palamut zirvesi vasattı. tatsiz olaylar oldu, ufuk da ben de çok üzüldük. hatta ufuk bayağı sinirlendi. ilk defa sinirli halini gördüm. yatıştırmaya çalıştım ama beceremedim sanırım fazla. bunun dışında kesinlikle artık sarhoş insanlara tahammül edemediğimi farkettim. ama dün sabrımı iyi korudum, kendime bir tebrik yazdım. aferin birge!


limon patlamış vaziyette. içelim abi3'ü cumartesiye almam lazım. 


bugun maçım olacaktı sözde, haftaya ertelendi.


bugun annemler eve yerlesti. evde sürdürdügüm mutlu ve yalnız (!) yaşam sona erdi :/ snff snff. kendi evimin hayalleriyle yaşamaya devam edecegim sanırım :/


bu haftanın özeti budur.
bir de unutmadan, ufuk yolladı biraz önce fena halde takildi bana:

Doga İcin Cal / Divane Asik Gibi from Doga icin cal on Vimeo.


Bunun gibi sakin Karadeniz şarkılarını seviyorum. bir de 'kara sevda' severim çok...
ikisini loop'a aldım dinliyorum.


herkese olabildigince sendromsuz pazartesiler ve iyi haftalar!






0 yorum: