19 Ekim 2009 Pazartesi

Boyum 1 karış uzadı!



Öncelikle herkese iyi pazartesi akşamları! Normalde pazar akşamları yazıyordum ama dün o kadar yorgundum ki eve gelir gelmez erkenden uyuyuverdim. Hatta betty'nin yayınını bile dinleyemedim. Ayıp bana...
Neyse, boyum bir karış uzadı diye başlık attım, neden hemen söyleyeyim! Çünküü bendeniz Sourberry radyosunda mini mini bir padawan oldum!! Geçen çarşamba gecesi ilk yayınımı yaptım!! Üstelik anons bile yapabilen bir minik padawan'ım ben. Ufuk'a sürpriz yapacaktım ama beceremedim. Üstelik hiç bir yayınımı da adam gibi dinleyemedi henüz :/ Ama beraber yayın yapmak gibi hayallerimiz var :)
Bu arada sourberry'nin logosunu kullandım diye disq ya da foca fatihi telif hakkı davası açmaz umarım :)


Geçen hafta bitmek bilmedi... Ciddiyim bitmedi yani :) Geçen salı günü ayrıca korkunç bir gündü. Hanım hanımcık giyindim, [evet ben], etek ve topuklu ayakkabı falan. Kıza benzedim yani =) Ve sabah işe gider gitmez çorabım kaçtı :S Bütün gün işkence oldu. Erkek dolu ofiste çalışmanın zararları :) Yedek çorabı bırak ojeleri bile yok... Hıh! Bu arada yana koyduğum ojenin rengi ne güzelmiş :p Numarasını bilen varsa söylesin anacım :)
Neyse yine de salı günü işe cici gitmek hoşuma gitti ve çarşamba günü de topuklu ayakkabı giydim ! Tabii 2 gün üstüste topuklu ayakkabı giymek bünyeye ağır geldi ve yine hanım hanımcık ruh halimi tavanarasına bir yerlere tıktım.


Perşembe gecesi annemle babamı Vassilis Tsabropoulos konserine götürdüm. 19. Akbank Jaz festivalinin açılış konseriydi. Jazz-piyano olarak lanse edilse de annemle ikimiz daha çok 1920'lerin klasik müzik parçalarına benzettik çalanları. Gerçi ben acaip yorgundum ve kuru tahta bir sandalyede oturmaktan popom düzleşti ama annemler mutlu oldu. Ayrıca konserin sonunda Vassilis amcayı yolda yakaladım ve süper Yunanca'mı konuşturarak (Evet 2 cümle kurdum ehehe) imzalı fotoğrafını aldım ! Ben birini konsere götürdüm mü böyle götürürüm! Tam hizmet :D Gerçi adamcağız çok mutlu imza aldım diye...
Bu kadar entel muhabbeti bana yaklaşık bir 3 yıl kadar yeter sanırım. Zaten annemler de o kadar zamanda bir konsere gidiyorlar. Ancak işte :)


Cuma akşamı Elçin ve Gürhan'la Taksim'e gittim. Küçük Beyoğlu'nda Fabrika'nın terasında fosur fosur sigara içiliyor, duyduk duymadık demeyin !! :) Çok sıradan bir geceydi, hakkında yazacağım çok bir şey yok, geçiyorum hemen :P Öyle oturduk 2 bira 2 de viski shot içtik işte. Evin yolunu bulabildim :)

Ama cumartesi akşamı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim :P Lady Laura'yı uğurlama zirvesi yaptık. Gerçi önce Güler'le buluştuk. Sonra Kadıköy'de lady laura(+2), i just called to say i love you,  dreamkeeper (ve kardeşi Elif), selc, ethanol (c2h5oh), purifier olarak buluştuk. Buluştuğumuz yerde (ki adını hatırlamıyorum)(kırmızı bir yerdi işte) aysel havuzda diye teqila-bira karışımı bir şey içtim. Neden aysel, niye havuzda?! Sorularım var :) Neyse sonra midye yedik ve de Ali Baba'da geceyi noktaladık. Fakat en son eve giderken midem felaketti onu hatırlıyorum :)

Eöö son olarak dün de ESBPL 'de Crusaders FC - Atanalırspor maçı izlemeye gittim. Neden? Çünkü aslan (yok kaplan)(hah panter)(evet evet panterdi) sevdiceğim Crusaders FC'nin kalecisi :D  Ehehe dün 8-5 yendiler ben de sevindim. Sonra bir yerde yarı lahmacun-yarı pide birşeyler yedik. Gitti yine rejim :P

Haa evet. Popomu küçültmeye çalışıyorum. :p [yorum yapmayacağım... siz de yapmayın...]

Bu hafta budur.
Bugün de sakin bir pazartesi gecesi. Bir padawan olarak yayın almak için miyavlamak istiyorum...
Miyav?

0 yorum: