30 Mart 2009 Pazartesi

Mart Sonu

Evet, süper über kararlı başladığım blog tutma hedesi yine patladı. 6 ayda bir kendimle ilgili birşeyler yazasım tuttuğunda açtığım yerdenden biri oldu. Neyse. Hayatım sürekli kendimle ilgili kararlar alıp uygulamamaktan ibaret. Bu aralar hala Barney Stinson olarak yaşamaya devam ediyorum, en azından duygusal durumum hala ancak ona müsait. Sınavlar var, çalışmıyorum. İş arıyorum, bu krizde umudum fazla yok. Seçimler oldu, maalesef şaşırmadım. Hayat bu aralar fena halde boş. Blogger'ı anasayfam yaptım belki daha çok bişeyler yazarım. Hayatım o kadar boş ve rutin ki cidden yazacak bişeyim yok. Eski blogları okudum da 6 ayda hiç mi bir şey değişmez yav :) Kedim bile hala ısırıyor. 
How I met your mother bağımlısı oldum. Yarın yeni bölüm gelecek mi acaba yoksa ara mı verecekler? Rüyamda bile Barney gördüm dün akşam, wingman'di beraber hatun kaldırmaya çıkıyorduk (daha doğrusu ben 'adam' kaldırıyordum). (bkz: sozluk bana karı bul ulan allahsız) Ayrıca robinle öyle bir bölümleri vardı falan. Parantez insanı oldum yine. Neyse biraz marketing çalışıp okula gidip akşam karanlığında sınav olmam lazım. ($ukela). 

0 yorum: